hahaha, eller?

ploppade precis upp en sak som hände i fredags som jag tänker berätta på grund av att ni är så sjukt intresserade. :)

Ricky och typ pontus var på toa, och jag blev akutkissnödig. och det blev tobbe och niklas oxå precis samtidigt. så alla springer in på toa och slåss om att få kissa först. (bör tilläggas att hampus och willy toalett inte är stor och inte är gjord för fem personer) niklas säger något i stil med:
- jag är Nick i willybwooi och nick!
jag:
okej......
han:
så jag borde få gå före!
men när vi står där och disskuterar så sätter sig tobbe på toa.
och när jag ska vända mig om för att ge upp och gå ut så står niklas och kissar i handfatet!!! jag blev chockad och fick panik och skrek rakt ut, typ. så tobbe började asgarva och ramlade av toaletten så jag kunde sätta mig och kissa. men kunde inte kissa när alla var där inne så jag säger att alla ska gå ut och då gör dom det och lämnar toalettdörren HEEEELT öppen så där sitter jag och kissar med öppen dörr och fyfan vad tråkigt det här lät nu. det var en grej med toapappret men det tänker jag inte skriva för nu ger jag upp för jag insåg verkligen hur tråkigt det lät. men det var roligt. och nu har jag skrivit för långt för att ta bort det. men kul var det just då iaf. nåväl hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0