eskilstuuuuna!

sitter hemma hos natalie och tim just nu och kollar på south park. (: mys!
ska typ bara ta det lugnt idag faktiskt. är inte på topp känner jag.

igår så var vi hos willy och hampus och festade och sådär. (:
sen drog vi på harrys med hampus fick inte komma in, så jag gick bara in och kissade och sen drog vi och käkade kebaaaab! (: sen skulle vi åka tillbaka till hampus igen och när vi sitter i taxin kommer willy och sofie springandes så dom åkte oxå med. (:

hampus däckade redan i taxin och sen direkt när vi kom upp oxå.. :P
låg och försökte sova i hundra år men hampus snarkade så sjukt mycket så det gick inte.. blev typ galen faktissssskt. men sen så började han kramas så då kunde jag inte skälla. :D haha. så galen han är asså. fett kul vare..

hade en bra kväll iaf, och idag ska det bli riktigt mys att få umgås med min fina fina bajsätare som jag har saknat så fruktamsvärt mycket. <333

nu ska vi se på pyjamas och sådär.
skriver mer sen. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0