året som har gått.

ÅRETS BÄSTA: Att Juni kom till världen! (:
ÅRETS VÄRSTA: cancer
ÅRETS HÄNDELSE: finns måånga.
ÅRETS TÅRAR: vet inte faktist.
ÅRETS PERSON: Sofie



ÅRETS LÅT: Hm.. finns ju en miljon verkligen. Halo - Beyonce kanske.
ÅRETS LÖGN: för många..
ÅRETS REGRET: hm..
ÅRETS KYSS: vet inte.
ÅRETS SKÄMT: Dansken är hääär!
ÅRETS GRÄL: pass
ÅRETS FRISYR: kort och jävligt.
ÅRETS ROLIGASTE: kryssningarna<3

   

ÅRETS TRÅKIGASTE: vet inte faktiskt.
ÅRETS SMÄRTA: smärtahjärta
ÅRETS ÖVERRASKNING: jag blir aldrig överraskad. ;)
ÅRETS LÄSKIGASTE: sjukdomar
ÅRETS KONSTIGASTE: allt är alltid konstigt.
ÅRETS SAKNAD: Natalie, Aidy och Sven.
ÅRETS NYKOMLING: Alla på skolan. :)
ÅRETS STIL: som förra året? :o
ÅRETS STÖRSTA MUSIKALISKA UPPTÄCKT: Melissa Horn
ÅRETS KÖP: Gah. jag kan inte bestämma mig. ;o
ÅRETS KÄRLEK: mina vänner <3

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ohjaaa. :o
Höll du något av dina nyårslöften?  Hade faktiskt inga.
Blev någon av dina vänner föräldrar i år? JA!! min världsbästa kusin :)
Dog någon som du kände? mm, vila i frid!
Vilka länder besökte du? egypten och finland. ;)

 

Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010? yes sir!
Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? finns många!
Vad var din största framgång 2009? haha. jag har inga framgångar.
Största misstaget? alldeles för många misstag har gjorts.
Har du vart sjuk eller skadat dig? jag är alltid sjuk! konstantsvininfluensa!
Vad spenderade du mest pengar på? Ciggaretter kan jag tro.
Gjorde nånting dig riktigt glad? Jadå. (: Hemligheter..... :D
Vilken sång kommer alltid påminna dig om 2009? Svennebanan!
Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? typ samma
Vad önskar du att du gjort mer? spenderat mer tid med vänner och familj
Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte faktiskt.
Hur tillbringade du julen? med nära och kära<3
Blev du kär i år? yep..
Hatar du någon som du inte hatade i början av året? nej (:
Bästa boken du läste i år? minns inte vad den heter. :(
Något du önskade dig och fick? pengar (y'
Någor du önskade dig men inte fick? äggskivare. :(
Vad gjorde du på din födelsedag? hade släkt och vänner här. :)
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre? Absolut.
Vad fick dig att må bra? Vänner och familj.



Insåg att jag inte kommer hinna göra detta imorgon, så gjorde den idag. (:

pratar med sötsoffe nu. hon är rädd och kör bil. jag är hennes räddare. (:
nu ska jag sovaaaa. puss och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0