dfkjcxb

veckan som kommer:
måndag (imorgon alltså, dah!) ska jag mysa med min prinspelle! <3
tisdag ska jag till örebro och kolla på Johannas nåntinguppträdande typ. :P
onsdag blire KRYSSSSNING!!! me like!
torsdag äre fortfarande kryssning!!!!
fredag ska jag och flinis åka och se magnus betnér, yeees!!!
lördag ska jag mest sova, men oxå hinna med ett besök förhoppningsvis.
söndag ska jag ligga hemma och sova sova sova sova!

älskar det faktum att jag har något att göra varje dag framöver.
det behövs. slippa tänka så mycket lixxxx.

men lackar fortfarande på att låten är omöjlig att hitta.
och nu kan man ju fråga sig om willy hjälper mig att leta? ICKE SA NICKE!
det är ju kompis lixom............

ska lägga mig och självdö nu. utan låten.....
men med scrubs som jag gillar.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0