Dagens

Humör: Bra, men trött! (:
Plus: att jag har värme i min lägenhet igen.
Minus: att jag har hosta
Kläder: mjuuukisar, dah?
Frisyr: plattat faktiskt. ;o
Planer: ska sova snart. ;)
Drog: Jacco <3
Måste: sooova. (:
Saknad: Sven<3
Önskan: bli miljonär, jaaaao!
Ser fram emot: eskilstuna och kryssning! :D
Person: pappa <3
Parfym: ingen :p
Älskling: filip och fredrik
Film: Alpha dog
Mat: makaroner och fiskpinnar (:
Läxor: inga :D
Kram: Rosie och Hambala
Puss: ingen.
Låt: Jacco - vår betong
Skol ämnen: söndag ju!
Prat ämnen: en miljon olika. (:
Tråkigaste: vet inte faktiskt.
Sms: dom från pricken inatt. :P
Telefonsamtal: Johanna, för det var sjukt länge sen. (:
Skratt: skrattade sönder när jag kollade på filip och fredrik. :p haha.


y-y-y-y-y-y-y-y-y-y-y-yes-s-s-s-s-s-s-s-s-s
ahaa, nu ska jag lägga mig och se på scrubs. (:
sovmorgon imorgon tillochmed. (: ska inte upp förens 20 i 9. sweeeet!
hörs imorgon baaaabes!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0