bara om min älskade väntar.

har lyssnat på Bara om min älskade väntar - Nationalteatern om och om och om igen i flera timmar nu. (: vissa gången gråter jag, vissa gånger skrattar jag åt alla minnen med låten. vissa gånger blir jag mest tom. men mest blir jag glad.

idag i min paketkalender så fick jag hårnålar. det var bra för det behöver jag. :D Jag har inte blivit besviken av ett enda paket än! :D wöööh! och imorgon får jag en hundralapp i mitt paket. undrar hur jag vet det, va? haha. fan jag är inte förstor för paketkalender. men om andra anseer det så måste jag ju fixa mig min egen lixom. :D

var in och hälsade lite på PL idag. Ska ju ha min praktik där, så det är bra att visa sig lite där innan det är dax. :)och dom är så söta och snälla allihoppa. är jätte glada över att jag ska praktisera hos dom i tre veckor. :) ser verkligen fram emot det hur mycket som hellst. :)

ska vara vaken en halvtimme till nu, så jag kan skriva grattis till Willy som fyller 21 imorgon. :) på fredag åker ju jag och prinsess sofie dit och festar med honom och söthampus. :) Det ser jag fram emot. ska bli sjuk kul. :) Sen på lördagen ska jag sova hos älsklingsnatalie. (: wiiie. har inte träffat henne på huuuundra år ju. ;o Sen ska jag nog hinna med att träffa lite mer folk. (: myspys.

nu ska jag ringa hampus.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0