äntligen!

äntligen färdig med den där läxan. Det skulle igentligen vart inne för hundra år sen, så jag får skylla mig själv att det blev as stressigt nu. Men nu är den iaf klar. Ska bli skönt att lämna in den till Halina imorgon. (:
Ska redovisa min stressgrej imoron, sen har vi psykologi och sen sociologi.
Ska kolla tvätt tid direkt när jag kommer hem imorgon. (:
Sen måste jag åka in till stan oxå.. Får vell tvinga med mig pappa.
Nej usch. nu är jag trött. Nu blir det sängen.
Skönt att Red Danger hämtar mig imorgon. (:
Jag är inget stort fan av vädret just nu!!
och ingen matlåda har jag heller. :( Då blir det stekt fläsk med löksås.. NOT!

sov så gott. (: puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0