2000 talet, huh?

Ken har ju fan gjort en låt som heter 2000 talet. ;o den är asbra ju.. det hade jag faktiskt glömt. :p Men jag ska göra ett skolarbete om 2000talet som borde vart klar för läääänge sen. :/ typiskt. Men det är bara att sätta igång. Har ju en timme på mig tills ullared börjar, och sen får jag fortsätta efter. :) it's my time to shine, yees! ;) haha.

när jag kom hem från skolan idag så däckade jag i sängen och det var gött!
Men sen vaknade jag av att det plingade på dörren och där står världens finaste morfar. :) himla trevligt att han kom förbi ju. :) Han hjälpte mig med lite smågrejer som behövde fixas och sen beundrade han min fina stjärna i fönstret. :D Han gillade den verkligen. första killen som tycker den är fin.. :D och dessutom världens bästa kille som gillar den. :) Min morfar är världsbäst. <3


fina fina morfar <3


nej, nu ska jag sätta igång med min lilla läxa. :)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0