tröttttt!

sjukt trött är jag.. nåväl..
vaknade av daltonjävel imorse.. gah! sen gick jag upp, gjorde mig iordning och drog till skolan.
fick lite panik där på morgonen, men sen kom sofie och styrde upp dagen! (:
har typ haft "lära-känna-dag" idag.. men kan fortfarande inga namn i klassen.. :p
sen drog vi hem till sofie, och sen promenerade vi tillbaka, eftersom man måste göra sånt.. :P
sen var vi på någon föreläsning oxå.. som var ganska dålig.. men men.. :p helt okej skoldag lixom.. ^^
efter skolan drog jag till örebro och köpte nya underkläder.. (:
sen hem och börja tvätta lite.. sen upp till kyrkan, sen hem och laga mat och nu sitter jag och ser på scrubs. (:

ska gå till tvätten om en timme och hämta den, sen ska jag fan lägga mig och sova..
älskar att känna mig trött pågrund av att jag gjort saker, och inte bara för att jag suttit inne. :p

sjukdomstatus: öroninflamation? ah tror't.
skolstatus: jag är kung och antecknar allt. skolan är fan kul.
dagen hädelse: hm, typ ingeeet.
person: en tjej i min klass har 37 brevvänner. INSAAAAAAAANE!
att handla: min inköpslista är ett helt A4, plus skolböcker, plus kläder osv osv.
att göra: S T Ä D A !!!!! och äga i skolan! :D

kom och tänka på att jag väntar på ett brev.................  (:
nåväl. nu blir det att gå ut en sväng. gött..
heddddå..

hwo need's a heart, when a heart can be broken!?
typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0