torsdag

idag har jag haft en liten gubbe i mig som har klampat runt där..
har blandannat gått på mina närver..
och tryckt ihop mina lungor, och krafsat runt lite överallt.
hatar ångesten.

var helt slut efter skolan idag. det blev för mycket.. det blev kaos i hjärnan.
gick hem och sov ett tag, blev väckt av sofie, sen fortsätta sova..
sen iväg till anna och vara social mot henne.. sen till moster och sådär.

nu ska jag fan sova.. är heeeelt död.. typiskt.
skönt att sluta halv 12 imorgon.. har skolkort dock. det hade jag glömt..
tror jag struntar i det om jag ska vara ärlig. inte min grej faktiskt.

nåväl.. sov så gott.. puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Linus sa att det var aslappt, så du kan inte vara trött amanda! :)

2009-08-27 @ 23:39:03
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0