stav!

har gått stavgång i skolan idag.. FETTTTT jobbigt och FETTTT långt! :o
sen kollade vi på film lite oxå. (: sen drog jag hem till malin och umgåddes en liten stund. (:
sen hem och sova, sen till affärn och nu glor jag och linus på film! (:

ska snart gå ner till ekgården och lämna in papper och sen hämta lite grejer! (:
sen ska jag se på gökboet om jag vågar. annars får jag tvinga någon att se den med mig! (:
men axelander/håkan säger att den inte är läskig.. men men. jag är lite rädd ändå.. (:
nu ska jag slå limpan för att han tog sista colan..

fuckerz! :D
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha Håkan, tycker det var skit kul :)

2009-08-31 @ 22:41:16
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: amanda.

ja! haha. det var verkligen skitkul! :D fick veta nu ikväll att han heter fransson i efternamn. så ska börja kalla honom frans oxå! :D toppen

2009-08-31 @ 23:42:34
URL: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0