söndag.

blev väckt klockan 9 imorse.. och då stog frukosten på bordet.. gött.
är dock galet trött nu, men men.. man får vara trött på söndagar. (:
ser fram emot skolan imorgon faktiskt.. om bara mitt jävla öra kan sluta göra ont.

och idag kommer min pappa hem igen. (: hiih. hoppas jag iaf! :o
hans telefon har iufs dött, och han kan inte sin pinkod, så inte så lätt att få tag på honom.. :p haha.
men han sa att han skulle komma idag iaf. (:

sitter och pumpar ber en bön - ken nu! (: tyyyyngaste låten brrrrre!
att jag längtar efter nya skivan. ska absolut köpas.. (:

nästa vecka ska jag åka till örebro och shoppa, och förhoppningsvis träffa malin i örebro och ta en fika. (: sen ska jag gå i skolan varje dag och vara kung.. sen ska jag till ikea hoppas jag. sen vill jag åka och hälsa på faster oxå.. och kanske hem till Rosie och Hambala nästa helg.. eller eskilstuna? hm. vet inte hur det blir.. men ska iaf försöka hitta på många roliga grejer. (:

ah, nej. nu ska jag gå ner och fråga vad som händer idag. pallar inte sitta hemma.. måste hitta på något iaf. (:
tror jag ska tvinga mamma att åka på marknad med mig.. låter bra det..

idag saknar jag farmor och farfar <3
pusshejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0