sådär ja..

nu är alla gamla blogginlägg borta.. tyckte det blev bäst så. (:
för nu är det dags att börja om från början.
mycket nya saker är på gång nu.,. (:
börjar tillexempel skolan imorgon! ska bli riktigt skönt! (:
sen så är jag inte tillsammans med joakim längre, vilket känns sådär. :/
och jag ska börja med körkortet förhoppningsvis nästa vecka!
plus att jag ska börja leta större lägenhet nu oxå..
det mesta rullar på nu, och det känns riktigt bra..
det här ska bli bra. det ska det verkligen.
på torsdag får jag en feeeeet lön, och det gillar vi..
och på fredag blir det förhoppningsvis eskilstuna.
träffa min ÄLSKADE bajsätare. (: wuho. miss you natalie,

nej men nu är jag fan på topphumör..
just nu iaf.. drygt att gå och lägga sig ensam bara..
men det går över.. (: det löser sig alltid. D.O.S.A! :D

nej, nu blir det en dusch, sen sängen.
big day imorgon ju! längtar..

äre jag och sofie som blir pluggisar det här året? ja, jag trort asså.
pusspusspusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0