huhu

kom precis hem från arboga.. var först på marknad, sen på något skitloppis, och sen på öb.
trevligt trevligt.. och förbannat dyrt blev det oxå.. typiskt..

träffade världens sötaste linda hammar på marknaden! :D jag och mamma stog och pratade med henne en stund.
hon är så sjukt cool alltså. :p har köpt asmysiga raggsockor idag. och ett par till annas bebis oxå. (:
sen har jag köpt ugnsformar, spisplattskydd, disktrasor, kryddor, grytlappar, kökshandukar, grytvantar, diskborstar, shampo, tvål, m.m m.m m.m m.m aja, typ 1000:- spenderades idag iaf.. :p Palla den lixom..
men men.. nu ska det bli helt fint i mitt kök. (:


jag längtar till nästa säsong av en annan del av köping! :D bäst äre!


nej, nu ska jag pussas med snurre, sen kommer snart limpan..
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0