eskilstuna!

damn vad jag saknar eskilstuna!!! gah.
saknar natalie, hampus, willy, jesper, jarkko, aidy och allihoppa! tusan!
förut ägde verkligen eskilstuna sönder. hade fettttt kul varje gång fan.
men sen folk har blivit tråkiga och grejer.. :( typiskt.
fan saknar att festa med Aidy och Jarkko som alltid psykade loss..
saknar att åka dit med katten och äga hela staden.
saknar min bajsätande lilla apa natalie oxå.. :/ <3 älskar dig bästavän.
saknar lotus, och fyllekäk på rundakiosken, och att gå vilse i årby mitt i nätterna.
saknar att mötas vid tennisplanen och köpa tysk-skit-vodka.
saknar att käka bakisfrukost på OkQ8, och sen börja dricka igen på en gång, hur pissigt man än mår.
saknar det underbara jävla tempot som det är i eskilstuna.. 10000000km/h A L L T I D!
inte en lugn stund i den staden fan.. :p
saknar tilloch med att hoppa på fel buss och åka runt halva stan för att hitta tillbaka till fristadstorget..
fan vad jag saknar den ruttna jävla staden alltså.. :p

mest av allt saknar jag natalie. världens bästa apa.. MIN apa! (: <3
och Aidy saknar jag oxå så jag håller  på att dö.. :/ typiskt.. <3

nej, jag måste snart dit helt enkelt! :)
så får det bli.. förhoppningsvis i helgen fan! :D
puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0