21.07

jag tror jag är alldeles för impulsiv och svår för kärlek.
jag har inget tålamod och jag skulle aldrig få för mig att vara tyst för att verka  ointresserad.
tyvärr kanske men sån är jag,
har aldrig fattat det där med att spela svår,
tycker känslor är till för att visas. vad annars? 
kanske är det svårt att ta för andra.. att jag alltid hetsar, alltså.
jag vill ha raka svar och jag vill ha det nununununu.
jag inbillar mig alltid att det blir lättare att gå vidare om man snabbt får ett klart besked.
fast så är det inte.
för hur ska man egenltigen kunna gå vidare när man känner så fruktansvärt starkt för någon?
det kan inte gå över på en sekund. kanske inte på en vecka och inte på en månad,
det måste få ta tid. 
men ibland känns det löjligt, att inte bara kunna släppa allt.

nej, nu ger jag upp dom här tankarna för ikväll..
jag ger upp, jag orkar inte bli besviken.
en tom säng väntar på mig. deprimerande.
men som sagt. nu ska tankarna bort för idag.
nu får det fan vara nog.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0